Livrare si Plata

Post has published by RemusDevelop

Livrarea produselor

Costul livrarii produselor din comanda ta este afisat in cosul de cumparaturi si in pagina „Detalii comanda”. Aceasta valoare depinde de greutarea totala a produselor si de distanta fata de rutele standard ale curierilor. Modificand adresa de livrare se va modifica automat si costul de transport al comenzii.

In cazul produselor aflate in stoc, livrarea la nivel national se realizeaza in aproximativ 1-3 zile lucratoare din momentul facturarii comenzii si generarii AWB-ului in platforma curierului. O comanda plasata rezerva stocul si urmeaza a fi confirmata de un operator uman, fie in aceeasi zi, fie in urmatoarea zi lucratoare. In momentul confirmarii comenzii vei primi un email/SMS cu detaliile despre livrare.

In functie de gradul de incarcare al firmei de curierat, este posibil ca livrarea sa dureze suplimentar inca 1-2 zile.

Nu exista optiunea de ridicare colet din depozit. Livrarea se va face direct la adresa indicata in procesul de comanda online.

Livrare in EasyBox cu ridicare personala in termen de 36 ore de la primirea mesajului de la curierul SameDay.

Livrarea produselor se face exclusiv pe teritoriul Romaniei. Atunci and va fi disponibila si livrarea la nivel European, in cosul de cumparaturi va fi semnalizat acest serviciu precum si costul aferent.

In cazul produselor care nu mai sunt pe stoc, vei fi contactat de catre echipa noastra de suport pentru a stabili termenul de livrare in functie de disponibilitatea stocului de la furnizori.

Odata ce am agreat impreuna un termen de livrare, facem tot ceea ce tine de noi pentru a-l respecta. Uneori apar situatii exceptionale pe care nu le putem controla (crize care afecteaza transporturile internationale si nationale, relatia cu furnizorii nostri, situatii datorate programului transportatorilor parteneri pe care nu le putem prevedea, situatii extreme datorate conditiilor de vreme, accesul dificil la adresa, etc.) In aceste cazuri iti vom comunica rapid eventualele intarzieri sau poti accesa contul tau pentru a afla stadiul livrarii de catre curier.

Dupa generarea AWB-ului (sau a notei de livrare) in platforma curierului vei primi un email/SMS de la RoPlayer cu detaliile despre livrare: numar AWB, nume firma de curierat si un link pentru urmarirea online a intregului proces de livrare. Cand produsele din comanda ta parasesc depozitul nostru si pleaca spre centrul logistic al curierului, vei primi o noua notificare email de la noi. Este posibil ca si firma de curierat sa iti trimita o notificare email sau SMS cu cateva ore inainte de livrare.

Daca ai ratacit aceste notificari email, poti oricand verifica stadiul comenzii si al livrarii in contul tau!

Toate livrarile se efectueaza prin transportatori autorizati, cu licenta de transport national care respecta legislatia privind protectia datelor personale.

 

Plata produselor

Produsele achizitionate din magazinul online roplayer.ro pot fi platite folosind una dintre urmatoarele trei metode:

  1. PLATA CU CARDUL ONLINE

Poti plati instant, in momentul in care plasezi comanda, folosind cardul bancar, prin intermediul sistemului de plati online Netopia Payments (Mobilpay). Comisionul tau la platile cu cardul online este 0%. Se accepta orice card Visa, Visa Electron, Mastercard si Maestro, cu conditia sa fie valid, sa ai bani in cont si banca ta sa permita platile online cu cardul respectiv.

  1. RAMBURS

Vei achita contravaloarea produselor comandate chiar la livrarea acestora de catre agentul companiei de curierat. Unele companii de curierat ofera posibilitatea de a plati cu cardul folosind un POS mobil. Iti recomandam sa folosesti metode de plata cu cardul!

 

Facebook Twitter Pinterest